Gå til innhold

gravstøtte i julegave??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ok her er et litt rart spørsmål, mormor har vært gift med en mann i mange år, som vi har sett på som vår morfar, da vår egentlige morfar ikke er her.

desverre døde han i fjor bare 66 år gammel. mormor er alene og har veldig dårlig råd, så vi 4 barnebarna har spleiset å vil gi henne pengene for en gravstøtte til jul..

blir det for dumt?

hun er jo så lei seg for at det ikke ser ut som om hun får råd til gravstøtte på lenge lenge.....

tips til sted å kjøpe støtten? den må naturligvis ikke være klar før jul..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er utrolig snilt av dere å gå sammen om å kjøpe en for henne. Men jeg ville ikke gitt det som julegave!!!

Skrevet

Helt enig i at dere kanskje ikke må gi det til jul!? Nå vet jeg ikke hva slags tradisjoner dere har mtp julegaver, men en grytelapp til jul og gravstøtte på nyåret blir vel ikke veldig mye dyrere enn gravstøtte til jul? Jeg ville fortalt henne at dere vil hjelpe henne så snart som mulig, istedetfor å vente til jul. Da slipper hun tre uker med bekymring :-)

Skrevet

hun har bursdag 3 januar da så kan jo få den da:)

Skrevet

Ville latt henne velge støtte selv, og gitt henne penger til jul. Så bruker hun pengene på det hun øsnker (som sannsynligvis er nettopp gravstøtte)

Skrevet

Ville gitt henne en gave i tillegg til et "gavekort" på gravstøtta.

Skrevet

Jeg hadde ikke gitt den hverken i jule eller bursdagsgave.

Det er noe veldig trist og spesielt over en sånn "gave" og jul og bursdag skal jo være hyggelig. Det blir kanskje litt trist å få denne, selv om hun sikkert blir kjempeglad for den, ettersom hun ikke har penger til den selv på lenge.

Forøvrig synes jeg det er kjempesnilt av dere å gå sammen om dette for å hjelpe henne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...