Guttemamma til to Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 er det sånn at de prisene som står på nettsidene bare gjelder hvis man bestiller på nettet? er det høyere priser i butikken eller er det de samme prisene i butikk og på nett?
Halepadde Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Det varierer... På noen av varene du ser på nettet står det "internettpris". Da kan det hende prisen avviker noe fra det du må betale i butikken, men erfaringsmessig er det stort sett liten forskjell. Der det ikke står "internettpris" skal det være samme pris i butikken som annonsert på nett.
* 5 om dagen * Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 jeg lurer på dette jeg også :-) har prisen noe å si,ifht butikk? jeg synes nettpriser er billigere enn de en ser i butiken. jeg kikker etter nytt tv,og finne på nett, men er ikke sikker på om jeg tør ta sjangsen på å bestille over nett, da må de jo sende det i posten, og da vet en jo aldri når en får det.... og det tv jeg vil ha,er ikke i butikk( eller muligens 8 mil herfra)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå