^..^--- Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Noen som vet hvor man kan få tatt det? Eventuelt hva det koster?
<3 lilletroll <3 Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Hei hei! Det er dessverre ikke.... de har på sykehuset, men der får du ikke bestillt time uten videre. Det eneste du kan håpe på er at jordmor er snill og grei sånn at hun skal skru på den funksjonen etter den vanlige ultralyd undersøkelsen. Lykke til!
^..^--- Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2009 Visste ikke at hun hadde det... Var der i går Æsj aldså..
Lullunutu Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Fikk det automatisk, uten at jeg visste det var mulig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå