lillemirakel!! Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 da kjøper jeg heller H&M sminke altså. brukte bare 140 kr og det er jeg glad for. skikkelig billig dritt
Mrs. Bouquet Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Jeg får mitt til jul, kjøpte en del også. Hadde egentlig ikke forventet noe annet enn H&M kvalitet, men det gjenstår og se hva jeg synes om det. Hadde jo et håp om at det var greit nok. Hva kjøpte du?
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 jeg har brukt mitt i to dager nå og er veldig fornøyd:-)
velsignet med to Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Jeg kjøpte eyeliner, mascara og øyenskygge. Er fornøyd med alt utenom mascaraen, den var tørr og ekkel å påføre. Kan jeg spørre hva du kjøpte?
lillemirakel!! Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2009 heisann jeg kjøpte: all over cover stick- tørr og ikke god å blande ut 3 forskjellige lip glosser; blandt annet en lip "plumper"- den funka ikke. fargene var ikke pene og de kjentes rart ut på leppene og smakte ikke godt.. Mineral powder_ helt ok tweezer- den var god MEN dere som har vært fornøyde hva kjøpte dere? Har hørt at øyensygge-kosten er god:-)
Pirkeanonym Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 Jeg er heller ikke fornøyd. Jeg kjøpte: concealer- utrolig stygg farge, og den dekket ingenting. de firkanta boksene med lip gloss: luktet vondt lip plumper: det svei på leppene og stygge farger. pudder: superdårlig og billig. rar farge
~sjiraff~ Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 Skrev det samme på en elf tråd i går. Kommer ikke til å bestille derifra igjen og er glad jeg ikke brukte mer enn drøye 150 kr. Dårlige greier uten tvil! Men hva kan man forvente til den prisen?
signe maten Skrevet 9. desember 2009 #8 Skrevet 9. desember 2009 Det er vel med denne sminken som med annen sminke - passer for noen, for andre ikke! Jeg kjøpte consealer - greit fornøyd med den, dekket det som trektes å dekkes her. Fornøyd med at jeg traff på fargen Mineral pudder - var greit det også! Lipglossen kommer aldri på mine lepper igjen, ok farge men forferdelig smak. Ellers er jeg veldig fornøyd med neglelakken - min erfaring der er at de er dårlige uansett - altså flasser etter en dag uansett. Så en flaske til 16kr er jo ingenting. Også er jeg fornøyd med de fleste kostene. Kabuki kosten røyter, og den største consealerbørsten likte jeg ikke. Men er fornøyd med øyenskyggekostene og de som heter "professional" Konklusjonen er vel at ja, jeg kommer nok til å bestille neglelakk deifra - og muligens prøve en øyenskygge - da helst mineral - så det var mye parabener i den vanlige
~sjiraff~ Skrevet 9. desember 2009 #9 Skrevet 9. desember 2009 Jeg prøvde negllakken i går, men etter flere timer kunne jeg fortsatt ikke komme borti noe med neglenen uten at det ble merker.. Så den kommer kun til å bli brukt da jeg har noen timer til rådighet, og ikke ta på kjapt i farta før man drar noe sted. Fargen derimot var super. Lipglossen smalte som du sier helt forferdelig. Kjøpte en sån tube som kan brukes både på øyne, ansikt og lepper, den var super på leppene så den blir nok brukt. Men det er vel det eneste.
2søtesmåh Skrevet 9. desember 2009 #10 Skrevet 9. desember 2009 Mineralpudder..Alt for mørk..Jeg kjøpte den lyseste...BRuker alltid nummer to (nest lyseste) når jeg kjøper de fleste andre merker..Men bedre litt for lys enn mørk..Men denne var MØRK..Og veldig oransje/rosa.... Øyenskyggene..Billig-dritt??? (det bare løser seg opp under kosten, på en måte)Utenom den mono-skyggen jeg fikk i..Som jeg kunne tenkt meg flere av i andre farger, men den finner jeg ikke mer på sidene deres (single eyeshadow. I sort eske) Plump-glossen..Likte veldig godt fargen jeg kjøpte, og liker "stikkingen" glitterglossen ga..Det er tegn på "irritasjon" som gjør at leppene rett og slett "Hovener opp" litt,- ergo ser litt større ut... GLossen i "boks",- litt klissete, særlig når man ønsker og bruke bare en finger på en slik type gloss...Men ok..Fargen var nydelig (strawberry..Ga bare et fargeslør liksom French-manikyr settet..Kjempebra,- faktisk..Lakken sitter enda..En uke siden jeg påførte, men må av nå, begynner og gulne..) Leppe og kajal blyanter (ikke mineralutgavene)...Vanskelig i forbindelse med "sotete øyne" da kajalen forsvinner når man tar i bruk q-tips for å duse ut..Leppeblyanten sitter ikke spes godt...Men vanskelig og finne noen bra nok når man bruker gloss...Uansett pris.... Disse var ok, kunne kjøpt fler, om det fantes flere nyanser..Lillafargen på kajalen løy veldig..Ble blå-lilla, istedet for rød-lilla...FOr å si det sånn.. Tror ikke jeg kommer til å bestille mer derifra, såfremt mono-skyggen ikker kommer tilbake og fargeutvalget blir litt større på glosser OG blyanter. Men har man dårlig råd, hvorfor ikke..ER heller ikke rik, men foretrekker H&M og Nille...Som har ca samme kvalitet når jeg vil være "crazy" og kjøpe til en spes anlednign..Baserer meg heller på skikkelige "baseprodukt" og betaler litt mer for pudder/foundation, concealer og mascara )
signe maten Skrevet 9. desember 2009 #11 Skrevet 9. desember 2009 Å, jeg har ikke fått noe særlig merker i neglelakken som jeg la i går formiddag. Men den flasser på tuppene nå.Jeg også likte fargene på de jeg kjøpte Til vanlig pleier jeg å ta på neglelakk en liten halvtime før jeg skal legge meg - da er den "herdet" ordentlig før morgenen. Selv om de pleier å flasse like fort da - men med trua så blir det jo litt bedre av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå