Vårill Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Jeg er kun 19 uker gravid og har den siste tiden fått veldig mye kynnere. Lurer på om kynnere kan bli framprovosert av urinveisinfeksjon.... For jeg tror kanskje at jeg har fått det nå. -hmm! Eller er det noe anna som gjør at jeg får kynnere så tidlig? Er det farlig? Burde jeg ta det mere med ro? Jeg er 2. gangs gravid, og sist hadde jeg kun kynnere heeelt på slutten av svangerskapet.
Gjest Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Når man har vært gravid før merker man ofte kynnere mye tidligere enn førstegangs. Jeg tror det bare er derfor. Men det er jo helt klart lurere å få det sjekket så man slipper å bekymre seg, men mye merkes tidligere og kanskje sterkere med andremann (og de etter).
Leona77 Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Jeg er også 19 uker, og synes jeg kjente mye kynnere, men det viste seg å være urinveisinfeksjon. Kjennes litt likt ut når det presser i magen. Vet jeg har kjent kynnere også, men det roet seg når jeg fikk begynt på antibiotika. Jeg merket ikke at jeg hadde uvi før det hadde gått en stund, kjente det anderledels da jeg ikke var gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå