Gjest Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 De reklamerer på tv enda med Istid 3 til 79 kr . Sambo var for å kjøpe morgenen etter at tilbudet begynte, da var de utsolgt. De skulle få inn igjen i går eller i dag. Han gikk derfor tilbake i dag - og jooo. De hadde fått inn i går, men var utsolgt igjen. Og siden tilbudet går ut i morgen, kommer de ikke til å ta den inn på nytt. Tv reklamen gikk på TV2 nå nettop :-( Utrolig dårlig å ikke ta inn mer enn et par filmer, når de har sånne lokketilbud. Fres!
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Jeg boikotter Expert, ene og alene fordi dem rota bort harddisken min med 5000 bilder på....
Verbena Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Det er lokketilbud ja! Elektrokjedene og telebutikkene har mange av dem desverre, er bare sånn det er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå