Gå til innhold

Irritert på Expert !!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

De reklamerer på tv enda med Istid 3 til 79 kr . Sambo var for å kjøpe morgenen etter at tilbudet begynte, da var de utsolgt. De skulle få inn igjen i går eller i dag. Han gikk derfor tilbake i dag - og jooo. De hadde fått inn i går, men var utsolgt igjen.

Og siden tilbudet går ut i morgen, kommer de ikke til å ta den inn på nytt.

Tv reklamen gikk på TV2 nå nettop :-(

Utrolig dårlig å ikke ta inn mer enn et par filmer, når de har sånne lokketilbud. Fres!

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg boikotter Expert, ene og alene fordi dem rota bort harddisken min med 5000 bilder på....

Skrevet

Det er lokketilbud ja! Elektrokjedene og telebutikkene har mange av dem desverre, er bare sånn det er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...