Tingeling27 Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 tid må jeg beregne på 1 svangerskapskontroll? Er jo noen år siden sist så husker ikke helt hehe...men skal jo fylle ut sånn helsekort og div blodprøver...så må vel beregne litt tid? La inn samme innlegg på 1 tri, men er vel flere her som vet vil jeg tro ?
Gjest Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Hos legen, ca 15 minutter, eller mer hvis du har spørsmål. Går du til jordmor blir det ofte mer tid, tror ikke jeg var på en kontroll hos JM som varte under 40 min
Tingeling27 Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2009 ok, takk mener jeg husker at legen min sa vi skulle bruke litt tid da jeg bestilte timen,men det er jo en stund siden ...så husker ikke helt...:S
Nikki 75 Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Legen satte av ekstra tid til meg også, siden det var første kontroll. Men vi brukte ikke særlig tid, jeg hadde egentlig ingen spørsmål, så det var bare sjekk av urin og blodtrykk, tok noen blodprøver og dett var dett.
Tingeling27 Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2009 åja, da trenger nok ikke jeg så lang tid heller..har ikke så veldig mange spørsmål egentlig... Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå