Gå til innhold

noen som vet hvor mye cola man kan drikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja jeg vet man ikke bør drikke cola men det er det eneste som hjelper mot den hersens kvalmen min..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, jeg har vært kvalm i 2 1/2 uke, og det har bare blitt verre og verre. Idag toppet det seg med oppkast. (hyyyyl!) er i uke 8 i morgen.

så i dag har jeg unnet meg coca cola, og fy så godt det ver (er).

man skal helst ikke drikke mer enn 1 liter cola om dagen når man er gravid. (leste det på matprotalen eller hva det heter).

God bedring.

Skrevet

her og. er såååå kvalm, er i uke 8. Kvalm døgnet rundt og pepsi max hjelper. Max en liter til dagen har jeg lest. God bedring til deg og.

Skrevet

Hva med farris, det drikker jeg... er dødskvalm hele dagen, uke 7. og jeg som skal på veninne tur til helgen og i tilegg går det mot jul, jeg hadde ikke tenkt å si noe riktig enda... men alle vil nå lure på hvorfo ikke jeg tar et glass vin

Skrevet

oki ja da var det ikke så farlig, har bare drukket ett glass i dag så.. kan klare meg med en 2-3 glass.. har kjøpt farris så skal prøve det også;) gos bedring til dere alle

Skrevet

Det varierer fra merke til merke hvor mye kaffein brus innholder, men grensa er på 200 mg pr. dag. Hvis man overskrider den økes sjansen for å miste.

Skrevet

oki. jeg drikker vanlig coca cola, har du noe anelse ang den?

Skrevet

Coca-cola inneholder 34 mg. i et glass på 3,5 dl. Så man kan jo drikke et par glass uten at det gjør noe. :-)

Skrevet

takk for svar:) fant det nemmelig ikke ut på cola flasken..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...