seigdama...og 4 små... Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Har fått 2 gratispakker fra bam, sikkert bare en feil. I begge pakkene var det smokke fra avent, som er rosa!!!! Jeg skal ha gutt!!! Da jeg gikk gravid med storesøster fikk jeg hvit smokk og det var yndlingssmokken, men jeg fant aldri aventsmokken på butikk. Noen som hvet hvor jeg kan kjøpe den? Rosa smokk får bli til hjemmebruk....
Frøken B ღღ Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Jeg har også fått to pakker som var ganske like. Men begge hadde en helt nøytral smokk. Selv skal jeg prøve så lenge som mulig uten smokk og håper jeg ikke får bruk for dem...
1 høne i haneflokken-født Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 jeg fikk også rosa tutt og venter gutt hehe men tror de selges på coop obs
HeidiL Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 og jeg har faktisk fått tre!!! med blå smokk i alle og jeg skal ha jente!! er litt usikker på hva de driver med egentlig...
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 hoh, har oxo fått tre!! de er snille de i bam ) Men jeg var så heldi å få en smokk i blått,en i rosa å en i hvit hehe..
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 hvor bestiller dere denne pakken?
ღLiamGulletღmars-10 Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 Har også fått 2 pakker. En rosa smokk å en blank..Venter gutt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå