Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Har små pupper, stor A eller liten B.. Men samtidig så er jeg så brei rundt ryggen. Så nå kjøper jeg 85 B. Men der gnager spilene meg nesten under armene. Det er så ubehagelig. Kjøper jeg 85 A som jeg sjeldent finner, så er ikke den like stor rundt som 85 B. Noen som vet om en butikk hvor man kan finne den rette størrelsen? Er det dyrt å gå til noen som kan dette godt?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Dersom det er lite samsvar mellom cupstørrelse og det du må ha rundt ville jeg gått til noen som kan å måle størrelser. I mellomtiden, siden puppene dine kanskje ikke er så altfor store og trenger mye støtte ville jeg gått for sports-BH. Så har du det vertfall behagelig frem til du finner ut hvilken størrelse du må ha.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Det er dyrt å gå til undertøysbutikker med peiling, men det er definitivt vert det!! Det nærmer seg jo jul, du kan jo ønske deg gavekort?
Gjest Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Heisann! Ein 85A og ein 85B vil vere like stor rundt, men cupstorleiken er forskjellig. Ein 85A tilsvarer ein 80B som igjen tilsvarer ein 75C:) Det kan vere eit godt tips om du finner ein BH som er for stor i cupen men passe rundt eller omvendt:) Gå til ein undertøyssalong kor dei måler storleiken din.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Hadde det ikke vært for at jeg føler meg så naken så kunne jeg godt gått uten. Tror ikke de trenger noen støtte =P Sportsbh var et godt forslag! Kan jo bare ta på bh til spesielle anledninger. Men hvor kan jeg gå for å måle da? Bestiller de inn etter min str. da? Takk for svar =D
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #6 Skrevet 8. desember 2009 Takk så mye for flere svar! Ønske meg til jul ja.. Ikke dumt.. )
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #7 Skrevet 8. desember 2009 Gå til en undertøysbutikk. Om det koster mer er det absolutt verdt hvert øre. Og kvalitet varer også mye lenger en H&M og lignende. Jeg har det motsatte "problemet" at jeg har relativt store pupper i forhold til omkretsen rundt, så min størrelse finnes rett og slett ikke i vanlig butikk. En god BH gjør så mye for holdning og utseende. Og selvtillit! Hvis du bor i Oslo, gå på La Lina på St. Hanshaugen. Og husk at selv om du er en størrelse fra én produsent så kan det variere en del. Prøv mange og spander på deg et par-tre stykker.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #8 Skrevet 8. desember 2009 Nei bor ikke i oslo.. Ja tror jeg må spandere det på meg selv. For jeg hater å gå med bh siden den gnager sånn. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå