mamma til to blånisser :) Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 hvor lang tid går det før de begynner å bli bedre? kan de få veldig magevondt av det?
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Vet ikke med babyer, men jeg ble bedre etter 3 dager... Ang magevondt aner jeg ikke... Jeg ble litt kvalm av de, så jeg tok de sammen med mat. Da ble det bedre. Da kuren var ferdig fikk jeg soppinfeksjon =(((
flypapir Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Minsten her fikk det da han hadde ørebetennelse for noen uker siden, han er 10mnd gammel. Vi merket bedring ganske raskt, etter en dag eller to. Han fikk noe magevondt og diare av apocillinen... Ble heldigvis raskt bedre da vi var ferdige med kuren..
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Hun minste min fikk ørebetennelse da hun var 5 mnd. Fikk apocillin med god effekt etter bare en dag. Hun var jo ganske liten, men gav ikke noe uttrykk for at hun fikk vondt i magen av den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå