Gå til innhold

jeg er et lav energi menneske ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

andre her som også er det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir fort sliten kjenner jeg.slitsomt å ha et barn.trenger endel avlastning.men nå har ikke vesla startet i barneh.enda.blir nok lettere da..sliter litt psykisk også.dette tar mye enrgi.merker jeg.bekymrer meg mye å gruer meg til ting.det stjeler mye energi..

Skrevet

Tror det betyr noe sånt som.. lat og trenger noe å skylde på. Mer frisk luft og mosjon betyr mer energi. Få ræva ut av sofaen.

Skrevet

vel jeg er ikke en halvfeit kjerring som bare sitter i sofaen å spiser..men sliter psykisk å det tar mye energi... holder leeenge med en..

Skrevet

jeg også er det. har aldri hatt ekstra energi, og lurer på hvordan folk får gjort alt det de gjør!

Skrevet

Jeg føler ikke det har så mye med psyken å gjøre, heller det at jeg blir fortere trøtt og sliten. Har flere venner som drar rett på café, trening, annen jobb etc etter først å ha jobbet full dag, og dette skjer nesten hver eneste ukedag (de har ikke barn da). Mens jeg blir sliten av å ha kun én kveld i uken der jeg er hjemme etter klokken. 22.

Skrevet

To fremmedord som bør slås opp: Kosthold og trening!!!

Skrevet

Jeg var et lavenergi menneske i mange år, men så fikk jeg orden på stoffskiftet og energien kom tilbake, deilig!

Skrevet

for mg er ikke trening fremmeord.b----s trener på akropolis..

Skrevet

kanskje jeg burde sjekke stoffskiftet..hmm

Skrevet

Til deg 20.41. hvilke plager eller symptomer hadde du?

Regner med du hadde lavt stoffskifte?

Husker du hva blodprøvene dine var på?

Hva la legen til grunn? Føler jeg ikke blir hørt angående stoffskifte etter graviditeten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...