Gå til innhold

til dere som er i uke 15 og 16


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere fått innkalling til ul, eller er det bare jeg som ikke har fått? Er veldig utolmodig kjenner jeg.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått... Skal 6. januar:) Ring og hør med fastlegen din:)

Skrevet

jeg går også og venter.begynner å bli utålmodig...skal til jm om en uke,har jeg ikke hørt noe da,ringer hun sykehuset:-)

Skrevet

Jeg har også fått innkallelse til UL. Er i uke 16 nå og skal tidlig i januar. Dette skal du få av det sykehuset der du har fått fødeplass. Ofte kommer brev om fødeplass og dato for UL samtidig. Har du fått fødeplass da? Hvis ikke bør du sjekke det opp.

Skrevet

Jeg skal også den 6 januar :) Hvilket sykehus?Når har du termin?

Skrevet

jeg fikk for over 1mnd siden!

Skrevet

Ja, det fikk jeg for lenge siden.. Skal inn 29. desember. :)

Skrevet

Jeg fikk for 2mnd siden er i uke 17 da men jeg ville ringt å hørt for det burde du fått nå.

Skrevet

du burde vel ha fått det nå? fikk detveldig sent denne gangen selv synes jeg (uke 1), sist gang fikk jeg den allerede i Uke 8.. men jeg er 16+4 ca og har time til UL 21 desember...

Skrevet

Jeg har fått innkalling. Er 15+4 og skal inn 28. desember. Tror innkallingen kom i uke 12, et par dager etter første kontroll da legen min sendte rekvisisjonen.

Skrevet

Er 14+9 og har fått innkalling til UL 6. januar. Ring og hør, du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...