Mogwai Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Noen der ute som er tupperware selgere og har ei bakematte (art.nr. 0559) liggende, som dere kan få sendt i posten i morgen? :-) Evt om noen bor i Oslo, så jeg kan hente den der? Er litt desperat :-)
blåbæret Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Er det ikke fast stand på Bryn senteret og Sandvika storsenter?
Mogwai Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2009 Jeg ringte Bryn og spurte og fikk beskjed om at tupperware ikke hadde booket noen plass hos dem i år. Sjekket dermed med Sandvika og de kunne fortelle at tupperware sluttet med salg på senter i desember i fjor *sukk*
Gjest cunning stunts Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Kan dessverre ikke hjelpe, men lurer på hvordan den bakematta fungerer? Trenger man ikke mel på for å kjevle pepperkaker, for eksempel? Det hadde vært fint. Sånn, da fikk innlegget en dytt også.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Er det den gule? Den du bake ut på? Har en liggendes, ubrukt
Mogwai Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2009 Det er den gule ja :-) Ikke den i silikon som kan brukes i ovn, men den andre. Men har du lyst til å selge din da Bluberrypai*og 3 prinsesser? :-) Bor du i Oslo? Jeg synes disse underlagene funker perfekt. Bruker nesten ikke noe mel, men ting løsner veldig lett da! perfekt til å kjevle ut marsipanlokk f.eks.. Og til å bake flatbrød på, for de som holder på med sånt.. hehe..
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 8. desember 2009 #7 Skrevet 8. desember 2009 Send en mail:) [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå