zadine Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Da var jeg kommet hjem fra nordsjøen. Lekt og kost med skattene mine. Så klarte jeg ikke holde meg, jeg måtte teste. Ikke morgenurin, IKM i morgen.. Testen sa Gravid 1-2 uker Vi hadde egentlig gitt opp, sagt til oss selv at hvis vi ikke ble gravide innen året var omme, så skulle vi droppe det. Vi har jo to fra før. Men nå venter vi nr 3, i følge babyverden har jeg termin 20 aug. Nå håper jeg bare spira klamrer seg fast i 9 mnd.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Såååå gøy!!! gratulerer så mye. Skal selv ha nr 3 rundt 24 juli. var akkurat på ul og så en spire på 10mm (er 7+4) Vi snakkes. kos deg masse. Kryssa fingre for at du skulle teste pos når du kom hjem. klem
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!! Tok akkurat en test selv, men den var neg:-( Var ganske sikker jeg nå,men. Lykke til med spiren!!
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Gratulerer så mye ))))) Vil ha spire nr 3 jeg også Kos deg med voksende mage- spennende tider. Klem
AnnaA+T Skrevet 8. desember 2009 #6 Skrevet 8. desember 2009 Gratulerer så mye :) Kos deg masse med spiren
zadine Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2009 Tusen takk alle sammen. Jeg sitter og kikker på testen, og ble brått redd for alt. Hadde MA i mai, var da 11+4, så tenkte jeg, hva om jeg mister igjen? Jeg har time hos gynekolog på mandag for å starte utdredning. Mistenkte PCO. Skal jeg gå på den timen for å få bekreftet graviditeten? se at alt er ok der nede? Skal jo da være 4+5, er det mulig å se noe da? Skal jeg ringe og fortelle at det blir en annen type time evt? Skal jeg ringe og avbestille? Hva ville dere gjort? Så tenkte jeg på en annen ting. Det ble plutselig så skummelt å vente nr.3. Det føles nesten like overveldende og skummelt ut som det gjorde da jeg ventet nr 1. For da visste vi ikke hva vi gikk til. Men nr 2 var vi avslappa, for dette kunne vi. Men nå, hvordan vil det bli å ha 3? ei på 5 år og 4 mnd, en gutt på 2 år og 4 mnd, og så en nyfødt. Hvor travelt vil ikke det bli liksom? Må ikke ta sorgene på forskudd..... Jeg gleder meg over spira, men det ble litt mye å tenke på
trebarnsmamma84 Skrevet 8. desember 2009 #9 Skrevet 8. desember 2009 eg ville gått på den timen uansett eg.så kan dei evt bekrefte sv.skapet!Gratulerer forresten=)=) eg og synst da var skummelt å skulle ha nr 3.og mine var enda tettere.elste var 3 år og 4 mnd,og nr 2 var 1 år og 2 mnd når minstemann ankom verden.Men da har gått over all forventning=)no er minstemann snart 1.5.elste blir snart 5...krangling,slosting,og masse kosing er det her...alle er like sta,så da er nokre diskusjonar ..hehe=) Gled deg over spiren du har i magen=)=)kosa deg masse i svangerskapet=)
Musemor med tre søte små Skrevet 8. desember 2009 #10 Skrevet 8. desember 2009 Gratulerer så mye og lykke til i svangerskapet ;-D
zadine Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #11 Skrevet 8. desember 2009 Tusen takk for svar. Jeg har IKM i morgen. Tror jeg vil gå på den timen hos gynekolog. Men jeg burde kanskje ringe og si hvordan situasjonen er først, eller skal jeg late som om jeg testa positivt i helga? Eller ikke si noe i det hele? Så herlig følelse å være gravid igjen:-)
Puppen og lillemor Skrevet 8. desember 2009 #12 Skrevet 8. desember 2009 Gratulerer så masse!! Jeg ville ringte og snakket med dem på legekontoret og forklart situasjonen..si at du gjerne vil komme til en samtale/undersøkelse hos gyn likevel.. fordi du er engstelig etter å ha mistet tidligere!! Kos deg med spira nå, og prøv å ikke la bekymringene få helt overtaket (lettere sagt enn gjort..) Gratulerer masse masse masse igjen!
Gjest Skrevet 8. desember 2009 #13 Skrevet 8. desember 2009 Gratulerer så masse med spiren! Og jeg foreslår slik de fleste andre gjør over meg. Dra på den legetimen og få det bekreftet der også. Og da vil du evt få svar på det du lurer på
snartnr4:) Skrevet 8. desember 2009 #14 Skrevet 8. desember 2009 Gratulerer:) Ja jeg testet meg også i dag, svak postitiv test så håper på det beste. To dager til forventet mens:) Termin forhåpentligvis 23 August:) Heldige vi:)
*Petunia* - venter augustbaby Skrevet 8. desember 2009 #15 Skrevet 8. desember 2009 Gratulerer så mye til dere alle sammen! Har dere hatt noen symptomer? Jeg har IKM på fredag, men kjenner ingenting. Men så vet jeg heller ikke hva jeg skal kjenne etter siden jeg er førstegangs :-)
GuttemammaTilTo Skrevet 9. desember 2009 #16 Skrevet 9. desember 2009 gratulerer så mye!!! så fantastisk!!! da skal du se at dere blir en familie på 5! :-D
Carina har to små gull Skrevet 9. desember 2009 #17 Skrevet 9. desember 2009 Gratulerer så masse Lykke til og nyt svangerskapet
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 9. desember 2009 #18 Skrevet 9. desember 2009 Gratulerer så masse, kos deg videre i svangerskapet:)
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 9. desember 2009 #20 Skrevet 9. desember 2009 Gratulerer! Såååå hyggelig ;o) Og lykke til framover!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 9. desember 2009 #21 Skrevet 9. desember 2009 Grattis!!!! Kos deg og nyt svangerskapet Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå