Gå til innhold

Noen tips til innredning av stue?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt oss et hus med stor stue, men har dessverre ikke nok møbler til den.

Uktuelt for meg å kjøpe billige møbler på ulike kjeder. Da vil jeg heller finne

fine ting på Finn som jeg evt kan pusse opp.

 

Noen som har gode tips?

Har en vegg dekket av en bokhylle og en sofagruppe, og det er det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spisestuemøbler. Har sett mange fine på fretex.

Skrevet

'Jeg har et par stoler og et lite bord i et hjørne ved ovnen, der er det koselig å sitte å lese for jenta vår.

Bruker også den kroken f.eks når jeg har ei venninne på besøk, barna leker på gulvet mens vi sitter å skravler der, jeg liker å ha et sted vi kan sitte uten at tv'n har hovedrollen.

Skrevet

Hei og takk for svar. Vi har egen spisestue så det trenger vi ikke i stuen. To stoler og et lite bord er jo et alternativ, bare vanskelig å finne noe fint. Har litt sær smak;)

Har lurt litt på om jeg skal kjøpe et gammelt skatoll på Finn og pusse det opp selv. Hmmmm

Et gammelt piano med sjel er jo også et alternativ..

Noen med flere tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...