Gå til innhold

litt irritert..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er det med de som stjeler andres påtenktes navn?

en venninne av meg som var noe lengre en meg på vei lurte på hva vårt neste barn skulle hete om det ble en jente.. å jeg svarte på det..

nå har hun født å tror du ikke at jenta deres skal hete akkurat det vi hadde tenkt på å kalle vårt barn..

hvorfor gjør man slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettopp fordi folk gjør sånt sa jeg til min "venninne" som hadde termin rett før meg at vår gutt skulle Kurt Alejandro.... :D

Skrevet

Jøss.. Merkelig oppførsel må jeg si! Du burde bare begynt å le og gitt uttrykk for at du trodde hun tulla når hun sa det, lurer på hva hun hadde følt da;)

Er dette voksne mennesker dere snakker om som gjør sånt?

Skrevet

Ja det var litt av ei venninne må jeg si. Hadde min venninne gjort det så hadde hun fått høre..

Lurer på hva hun tenker på, det er jo drit dårlig gjort

Skrevet

Jeg har en venninne som liker det samme navnet som meg. (vi er begge prøvere) Hun liker det med C, jeg liker det med K. Jeg syns det er koselig, og knytter oss sammen. Gjør ingenting om våre eventuelle jenter heter det samme.

Skrevet

Ja du skulle ha sagt noe, hvorfor gjorde du ikke det? Greit at du sikkert ble sjokkert, men da hadde jeg virkelig sagt noe. Som hun over her foreslo, le av henne og tro det var spøk hadde jo vært veldig gøy.. Hun fortjener å føle seg skikkelig dum..

Du MÅ si noe, ikke la henne stikke av med navnet ditt

Skrevet

Venninne kaller du det venninne .?? ikke pent gjort,det sier bare en ting hun har ikke egene meninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...