Mockanin Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 I år ga jeg etter når svigermor ville at vi skulle komme til dem og feire julaften sammen med svigers og svigerinnen min m/familie. Dette ble avtalt for en mnd. siden nå. I går kveld forteller mannen min meg at søstern hans og familien skal til hennes svigerforeldre i stedet, og at svigermor hadde hatt et utbrudd på dattern sin. Jeg begynte å gapskratte, for det er jo sånn svigerinnen min er. Avtaler man noe med henne så vet man skjelden før 5 min. før om det virkelig blir sånn, og enda etter det kan det bli noen uventede overraskelser. Snakket med svigermor i dag og fikk hele historien av henne. Hun hadde blitt kjempe sint og såret over at dattern plutselig fant ut at hun skulle til sine svigerforeldre i stedet. Hun hadde så mye å gjøre så hun kunne ikke feire jul med oss. *kremt* Svigermor hadde fortalt dattern nøyaktig hvor "skapet står". At hun prioriterer jobb fremfor familie, velger bort sin egen familie osv. osv. Vel, svigermor har jo helt rett. Jeg begynte å le igjen, for som jeg sa til svigermor, det er jo sånn hun er det. Svigermor er skikkelig såret over at dattern plutselig ikke ville feire jul med dem. Dem bor i samme hus lissom og det er flere år siden sist dem feiret jul sammen. Som sagt det er sånn hun er. Jeg er glad i henne, men forstår bare ikke egoismen hennes. Har alltid en følelse av at vi ikke er bra nok. Lurer på om svigerinnen min noen gang vil se at hun er egoistisk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå