Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Eller sjokolade/ vin eller liknende? Jeg er kjempefornøyd med min jordmor. Hun har vært en glede gjennom hele svangerskapet (jeg snakker da om hun jeg gikk til for kontroller, ikke hun på føden). Hva er vanlig. Sist ga jeg ikke takkekort engang. Var ikke så mye å takke for..
petite fleur Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 For å være helt ærlig, falt det meg ikke inn å gi noe til jordmoren min. Har aldri hørt om noen andre som har gjort det heller. Men det er jo en hyggelig gest da.
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Jeg fikk oppfølging hos fastlegen og henne gav jeg en flaske fin champagne. Det er kanskje å dra på litt, men hun er et fantastisk menneske. Hun giftet seg også uken før jeg fødte, så derfor var det ekstra koselig å komme med en liten oppmerksomhet på 6 ukers kontrollen! Jeg hadde en fødsel fra h.. som endte i akutt ks. Var derfor på sykehuset lenge, så når vi ble utskrevet gav jeg en fruktkurv med takkekort til både føden og barsel. Kommer nok til å gjøre det denne gangen også dersom jeg er fornøyd med oppfølgingen under fødselen. Både barsel og føden satte STOR pris på dette. Tror ikke de får så mye "klapp på skulderen" i helsevesenet.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Da navlestumpen til gutten min endelig løsnet, tok jeg å pakket den pent inn, og sendte den som takk til min kjære jordmor. Jeg har ikke hørt noe fra henne, men jeg tror hun satte pris på det!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Haha! Ja, blir sikkert kjempeglad for innskrumpet navlestreng!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå