Babyboy<3 Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Jeg skal ta planlagt ks 22 februar, har bare handlet litt klær.. når bør jeg begynne og handle seng,stellebord osv...?
Gjest Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Handlet og klær og småting tidlig, etter vi fikk vite kjønn. Nå kom vogna for noen uker siden, ellers handla jeg stellebord/ en del andre ting for ca. en måned siden. Har to uker til termin :-) Ja, også får jeg de siste tingene til jul. Enesten jeg mangler nå er vel ammepute, men det er jo ikke snakk om ting jeg MÅ ha.
MammantM Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Kanskje på tide å få handlet inn barnevognen. Det tok 3 mnd får dem på butikken å få den inn til oss. Altså nå er det litt mindre enn 1 måned til vi får hardbagen til vognen vår og jeg har termin 11. januar så den kommer vel sånn akkurat i siste liten forhåpentligvis. Vi mangler stellematte og madrassen + noen andre småting som salver og olje. Føler det er litt positivt og henge litt etter enn det som var planen det gjør at tiden går altfor fort. Har en følelse at den dagen vi har alt klart kommer tiden til å gå kjeeempe treigt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå