Gå til innhold

takker stille for meg..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff nå gråter jeg. Dette var forferdelig trist å lese. Jeg har tent tre lys nå som brenner i vinduet. To for de vakre englene deres, og ett for dere. Må dere finne fred og styrke. Stor varm klem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig trist..Kan ikke forestille meg den sorgen dere føler..:-((

Håper dere finner trøst hos hverandre...Helt ufattelig og urettferdig...

Trøsteklem..:-(

Skrevet

takk for varme omtanker fra dere alle, jula vil nok bli tøff, men sammen, og med familie og venner, så vil vi nok finne veien tilbake til lykken..

Skrevet

kondolerer, veldig trist å høre om englene dine... håper familie og venner slår ring om deg og hjelper deg gjennom dette. sender deg mange tanker.

Skrevet

Kjære dere.

 

Føler så med dere. Har selv misstet, så vet hvordan dere har det.

jeg var i uke 31.

 

Er det noe jeg kan gjøre...om dere har spørsmål osv, så er jeg her..

,en husk nå å støtt dere til de rundt dere, å ta et skritt av gangen,

dere bestemmer selv tempo fremover,...

 

Kondolerer så masse til dere,

deer engler nå, å de er med dere hele tiden,

selv om det ikke alltid kjennes slik ut.

 

Klem

Skrevet

Varme tanker til dere og de to englene deres.

Skrevet

men...

 

Føler med deg i sorgen. Så grusomt for dere. Er ikke noe man kan si. Det er bare helt jævlig uansett....

 

Joda, tiden hjelper, men hva pokker skal man ta seg til mens man venter på at denne tiden skal gå?!

 

Vil anbefale deg englesiden.com., prøve etterhvert å fylle dagene med noe, snakk om dem og ikke minst gjør det som passer deg! Du kjenner din sorg og du vet når du er klar for hva.

 

Nei det er bare så forfædelig vondt og trist og ingen verdens ting man kan få gjort noe med.

 

Vil dele et dikt som jeg synes var godt å ha selv:

 

An angel in the book of life,

wrote down my baby's birth

and wispered as she closed the book

too beautiful for earth

 

 

Skrevet

Så trist å lese!! Kondolere så masse!

 

Håper dere får mye støtte og hjelp! Dere lever sikkert i en boble akurat nå men snakk mye og vær åpen! Det kan hjelpe dere!

 

Anbefaler og englesiden.com der har jeg fått mye støtte!

 

Stor klem fra meg

Skrevet

Huff så trist:( Kondolerer så mye:(

Skrevet

Huff så trist! Dette er jo slike ting som ikke skal skje! Kondolerer så mye :-(

Skrevet

Kjære kjære deg :(

 

Jeg har nettopp vært gjennom det samme, 23 november mistet vi vår nydelige sønn uten noen åpenbarn grunn..Ul en uke før var helt fin, det hele tok en brå og brutal vendig helt plutselig mandag 23 november.

 

3 timer så var fødselen over og han døde på vei ut. Det er så vondt, så uendelig vondt å lese at du også har måttet oppleve helvete...Tiden du har foran deg er vanskelig, men glem ikke at du er ikke alene.

 

Ord blir fattige, men vit at du er i mine tanker og våres barn lever sammen i himmelen nå. La oss tenne et lys for våres barn som ikke fikk leve.

Skrevet

Kjære, kjære deg, så vondt å lese om dine 2 små. Jeg mistet mine to små, Mads og Frida i uke 23 for litt over et år siden. Det er ufattelig vondt å måtte oppleve noe slikt. Sender deg de varmeste tanker og tenner lys for de små englene ikveld. Benytt dere av all den hjelpen dere kan motta i sorgen, og snakk mye om barna deres- det har hjulpet oss.....

Skrevet

Uff! Ord bli fattige. Kondolerer så mye.:( Klem.

Skrevet

Så ufattelig trist å lese om de to englene dine. Verden er så utrolig urettferdig. Jeg mistet selv innenfor termin, så jeg vet godt hvor vondt du har det nå. Det er nå 8 mnd siden og heldigvis så blir sorgen litt lettere å bære etterhvert. Når du er klar for å snakke med andre som er i samme situasjon, så håper jeg at du vil bli medlem på www.englesiden.no. Dette er et lukket forum, og det har i hvertfall hjulpet meg mye å få snakke med mennesker som vet akkurat hvordan det føles å miste barn. Jeg skal tenne lys for de to små englene dine Amalie og Peder i kveld.

 

Ta godt vare på hverandre i denne vanskelige tiden.

 

Stor klem fra meg.

 

Skrevet

noen barn er rett og slett for gode for denne verden.

Kondolerer så mye!

Lykke til videre.

Skrevet

Livet er rett og slett ikke alltid rettferdig! Sender masse gode og varme klemmer selv om de blir så altfor fattige:) Desverre er det flere små som ikke får leve blandt oss. Vår Julius fikk heller ikke leve blandt oss og kanskje de leker sammens akkurat nå. Trøster meg med at vår herre der oppe helt sikkert har en helt spesiell plass for de små.

 

lykke til videre

Skrevet

Veldig trist å lese.. :'( Ta godt vare på hverandre i denne tunge tiden, kondolerer så masse!

Skrevet

Så grusomt. Føler så med dere, livet kan være så brutalt noen ganger.

 

Varme tanker til dere....

Skrevet

uff det var virkelig ikke noe moro og lese :(

kondolerer så masse :(

Skrevet

Det var veldig trist. Ta vare på hverandre, og ta tiden til hjelp for å komme gjennom sorgen, selv om det er tungt.

Skrevet

Har ingenting å si egentlig for ord blir så fattig i en slik stund,

annet en at jeg sender en stor trøsteklem veit det er lite en slik stund men, ta godt vare på hverandre fremover.

Kondolerer så masse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...