Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 min lille på 5 mnd vil bare bæres, ellers er det sutring og grining. hva kan jeg gjøre??
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 H*n er ikke bortskjemt! H*n trenger nærhet kanskje? du kan jo forsøke litt etter litt å finne på andre ting for å se om h*n liker det. Ligge i vognen mens du stryker på han/henne, trille tur, kose på fanget til mamma, bade i deilig varmt vann, leke borte-titt-titt... osv
Gjest Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Man kan vel egentlig ikke bli bortskjemt når man er 5 måneder. Kanskje h*n har vondt noen steder, kjeder seg eller trenger mer nærhet enn gjennomsnittet..
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 h*n vil bare gå, sitte i fanget er ikke greit.. og før ville h*n ligge å leke på gulvet..
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 helt normalt, er ein fase og det går over.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #6 Skrevet 8. desember 2009 kan ikke en 5mnd bli bortskjemt når det gjelder bæring? er han vant til å bli bært til enhver tid så vil han så klart protestere på å sitte/ligge alene...ganske naturlig det
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #7 Skrevet 8. desember 2009 Alle fagfolk jeg har hørt uttale seg om dette sier at barn ikke kan bli bortskjemte så tidlig. Og at de ikke kan få for mye nærhet og omsorg. Men pass på ryggen din og kjøp et bæresjal eller lignende. Kos deg med gullet ditt.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #8 Skrevet 8. desember 2009 Enig! Hadde det slik med min sønn da han ca på samme alderen, men det var en fase og går over. Måtte bare bære han en stund da...det går helt fint! Bare nyt den tiden du faktisk kan gå rundt med babyen i armen dine, snart er dagen der da h*n knapt har tid til å sitte i fanget engang.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #9 Skrevet 8. desember 2009 Selvfølgelig kan et barn på 5 mnd være bortskjemt på bæring. Om han er vandt md dette fra starten, vil han ikke akseptere å ligge under babygym/vippestol etc nå. Dt er viktig å la babyer ligge for seg selv. det sier min HS ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå