Kari K. med to søte små Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Vi skal lage pepperkaker og pepperkakehus, delfiakake, risboller og noen sorter av julekonfekt. Vurderer også rundstykker viss jeg får tid. Gleder meg til jul:)
cec26 Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Her skal det bakes kokos brownis og oreo kake....også har vi bakt pepperkaker og lagd peppekakehus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå