Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 i datteren min sin bhg er det Lucia på mandag....hun har aldri vært med på det før...får man sånne hvite klær til å ha på seg i barnehagen eller må man ta med selv? eventuelt hva bruker dere?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Hun må ha med klær og glitter. Jeg brukte bare mannens hvite skjorte, og hvite strømpebukser, men h&m har lucia kjoler da...
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 hvordan foregår lucia feiringer.jeg gruer meg siden jeg har angst
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 glitter? hvor skal de ha glitter? jeg husker ikke helt hvordan det var;-) så det er en hvit kjole/skjorte og hvite strømpebukser jeg trenger? pene sko kanskje? hva brukte deres på bena? noe annet jeg trenger til henne? snille dere som hjelper...
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Jeg kommer bare til å ta på sønnen min en hvit skjorte og hvit strømpebukse. Han er bare 2,5 år, så gidder ikke kjøpe noen egen kjole. Du kan også bruke laken. På bena har jeg bare på tøflene. Har sånn lang remse med glitter man har på juletreet rundt livet og evt. rundt hodet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå