Mockanin Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Minsten her er snart 4 år og har vært syk siden torsdag sist uke. Torsdag morgen startet han med å hoste og harke for så og kaste opp pga. gøgge i halsen. Var i knallform resten av dagen. Fredag var han i barnehagen og kom hjem sliten og varm. Vi målte ikke feberen da, men han hadde nok feber. Lørdag formiddag hadde han 38,2 og lørdag ettermiddag var det 39,8. Pga. den hese bjeffende hosten tok vi en tur på legevakta og fikk beskjed om at han hadde fått et virus. Etter dette har vi målt feberen to ganger om dagen, ikke en gang har han hatt under 38. Den holder seg på 38,2/38,3. Hoster litt inn i mellom, men nå er det "normal" hoste. Han er i fin form og leker og herjer som bare det. Som jeg ser det så er han for syk til å gå i barnehagen og for frisk til å være hjemme. Blir snart sprø av dette her. Sitter jo lenket fast her hjemme nå i julestria. Mulig det er dumt av meg, men i morgen har jeg avtalt med farmor at vi skal treffes på senter og shoppe julegaver sammen. Egentlig er det en avtale vi har hatt i en ukes tid nå. Det kan vel ikke gjøre noe og ta han med på senteret vel når han er i "fin" form? Tar med trilla i tilfelle han vil sitte litt. Er det vanlig å ha feber så lenge? Har ikke vært med på dette før og jeg har flere barn.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Jeg trur nok de andre besøkende på senteret hadde ønsket at du har han hjemme =)
Mockanin Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2009 Ja det kan jo selvsagt hende. Men nå er jeg skikkelig i knipa her. Julegaver skal sendes i posten og fristen for å sende nærmer seg faretruende. Pappa'n jobber sene kvelder for å kunne være hjemme sammen med oss i jula. Ikke har jeg noen til å være barnevakt heller, for det er jo "barnevakta" jeg skal handle med i morgen. Hun trenger handle hjelp hun også. Vanskelig dette her sånn egentlig.
~sjiraff~ Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Hvis formen er fin hadde jeg fint tatt med meg ungen på senteret for å handle, men selvfølgelig reist hjem om ungen ble sliten/sykere. Har også en unge som av og til har over 39 i feber men som allikevel oppfører seg som om han ikke skulle hatt feber, super form og leker som vanlig.
*Lissi* Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Kjedelig nå midt i julestria med syke unger. Vesla her var syk i en uke. Begynte på antibiotika, men med en crp som steg flere dager senere, vart det konstanter svineinfluensa. Heldigvis frisk nå da. God bedring til gutten din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå