Gjest Sekretøsa Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Jentungen på 5 som har disse symptomene. Nå har hun lagt seg frivillig, og sovna... ikke likt henne, som ALLTID skal sitte lenger oppe en sin lillebror... Ville dere tatt imot besøk av en liten "baby" til fredag??
~sjiraff~ Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Rask puls får man ofte ved feber, hvertfall hvis den er høy. Pannevondt er jo også vanlig ved forkjølelse/influensa.
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Jessda, I know.. ho brygger jo på noe. Men er usikker på om vi har lyst på besøk av små-små barn når hun er sånn...
~sjiraff~ Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Droppet fint det siste spørsmålet ditt ser jeg. Tenker at foreldrene til babyen avgjør dette fint selv. Fortell hvordan ståa i heimen er så kan de jo velge om de vil komme eller ei )
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Hehe, ja du gjorde det ;o) Men det går fint! Jada, mor er sykepleier så regner med hun kan ta den avgjørelsen selv. Kjipt, siden de har reist 60 mil for å komme... høhø Men vi får se! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå