Pia med spire etter 19 pp Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Hei alle. Endelig kan jeg kalle meg et medlem her i forumet. Etter 1,5 års prøving er jeg endelig gravid. Testet positivt på søndag, og er ca 5 uker på vei. Har ikke rukket å ringe legen engang. Men i natt har jeg hatt skikkelig omgangssyke. Tenkte jeg skulle ta en tlf til legen men har vært så utslått i dag at jeg ikke har fått gjordt det. Derfor spør jeg dere (dette er sikkert et dumt spm men håper på kloke svar); det kan ikke være skadelig å få omgangssyken så tidlig i graviditeten? Har ikke tatt noen medisiner eller kull. Gleder meg til å bli kjent med dere!!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 det tror jeg ikke.. hadde det selv i sist svangeskap men ikke så tidlig, hadde det vel rundt uke 12.. men det kan jo hende du har begynt å fått svangerskapskvalme. kvalmen startet hos meg i natt er rundt uke 7.. men jeg får ikke til å spy:(
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 glemte jo helt å si gratulerer. gratulerer så mye!!
Pia med spire etter 19 pp Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2009 Tusen tusen takk!!! Jeg håper virkelig ikke dette er starten på svangerskapskvalme, da har jeg et problem. Her gikk det nemlig begge veier, samtidig. Ikke noe morsomt... Tusen takk for svar!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 uff ja det skjønner jeg godt.. sitter her selv å leser alle råd jeg kan finne om hva som hjelper mot den kvalmen.. trodde også først jeg holdt på å få omgangsyke men jeg spyr jo ikke så her er det nok den hersens svanherskapskvalmen:( krysser fingrene for deg for at det bare er omgangsyke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå