Gå til innhold

Endelig!!! Ny her i BIM med spm om omgangsyke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle. Endelig kan jeg kalle meg et medlem her i forumet. Etter 1,5 års prøving er jeg endelig gravid. Testet positivt på søndag, og er ca 5 uker på vei. Har ikke rukket å ringe legen engang.

Men i natt har jeg hatt skikkelig omgangssyke. Tenkte jeg skulle ta en tlf til legen men har vært så utslått i dag at jeg ikke har fått gjordt det. Derfor spør jeg dere (dette er sikkert et dumt spm men håper på kloke svar); det kan ikke være skadelig å få omgangssyken så tidlig i graviditeten? Har ikke tatt noen medisiner eller kull.

Gleder meg til å bli kjent med dere!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det tror jeg ikke.. hadde det selv i sist svangeskap men ikke så tidlig, hadde det vel rundt uke 12.. men det kan jo hende du har begynt å fått svangerskapskvalme. kvalmen startet hos meg i natt er rundt uke 7.. men jeg får ikke til å spy:(

Skrevet

glemte jo helt å si gratulerer. gratulerer så mye!!:)

Skrevet

Tusen tusen takk!!! :)

Jeg håper virkelig ikke dette er starten på svangerskapskvalme, da har jeg et problem. Her gikk det nemlig begge veier, samtidig. Ikke noe morsomt... ;)

Tusen takk for svar! :)

Skrevet

uff ja det skjønner jeg godt.. sitter her selv å leser alle råd jeg kan finne om hva som hjelper mot den kvalmen.. trodde også først jeg holdt på å få omgangsyke men jeg spyr jo ikke så her er det nok den hersens svanherskapskvalmen:( krysser fingrene for deg for at det bare er omgangsyke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...