Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Her i høst, i midten på oktober ca, begynte jeg å legge merke til noen veldige blodårer som kom til synet på brystet og armene. Håpa jo så godt jeg kunne og tenkte "Åh! Gravid??", men det er jeg altså ikke. Ikke har jeg el så vidt jeg vet, og hatt mensen og negative graviditetstester.. Men uansett. Disse blodårene har nå spredt seg og hele beina mine, fra lysken ned til anklene, er dekka i blodårer. Ikke sånne tynne, men nesten som om alle de større årene har trekt seg opp mot huden :-| Har også hele armene nå, spes. på utsiden av underarmen. (ikke en typisk plass heller...) Har også tidvis på sidene av magen. Er overvektig (med 15 kg), så jeg syns dette er veldig, veldig rart. Har aldri sett noe lignende på megselv før. Trodde dette var forbeholdt slanke og trente mennesker... Ikke gått ned i vekt eller trent. Ikke vært syk. Temper daglig, og det virker ikke som om det har noe å si på kroppstemperaturen heller.. Temp svinger, men ikke blodårene..de er der, uansett.. Kan hormonubalansene i kroppen min gjøre dette?? Har jo vært hormonprevansjonsløs før, uten at dette har hendt, mener jeg.. Nesten litt skremt..men har legeskrekk. Så da blir alt sjekka som kan sjekkes før jeg tar det skrittet. Håper noen kan svare meg!!!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Prøvde å google litt, men fant ikke mye fornuftig svar. Du må nok kontakte legen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå