Rosa J10 Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Er 19+1 i dag og symfysemålet er 20 cm...! Flere???
Schuppa og Linemor+junibaby Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Hei Var omtrent der jeg var med forrige barn. Var på masse ekstra oppfølging for å sjekke at alt var bra. Mange teorier om hvorfor: To barn, for mye forstervann, svangerskapsdiabetes, enorm baby, kommet lengre i svangerskap enn først antatt. Men neida. Ingen ting var galt, kun en baby, og min termin var den som stemte (ikke lenger på vei). Hun veide riktignok 4370 og var 52 cm lang, men det er jo ikke så enormt mye større enn normalt. Uansett fødsel og alt gikk bra (2,5 timer fra jeg våknet av at vannet gikk, til hun var ute). Så du skal se alt kan være helt normalt, men du skal nok ha noen ekstra oppfølginger for å være på sikre siden. Lykke til
solstråle med maibarn Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 jeg hadde hele tiden høye symfyse mål med første mann. fikk stadig spm om det var to, men neida kun 1. når jeg skulle føde sa jordmoren: å kommer det en stor baby her... husker jeg ble så sint. men snuppa var ikke stor i det hele tatt. veide 3200 og 50 lang. hadde veldig mye vann bare.... så det trenger ikke å ha noen særlig betydning...
To tette og ei badehette ;) Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Idag er jeg 18+3 og målte magen hos legen i dag. Den var på 16, og det var midt på streken sa han. Venninna mi hadde mye større mage da ho var gravid og de trodde ho hadde vært gravid med tvillinger, men at ho hadde mistet den ene. Ho fikk ei frisk lita jente.
Aprilbarn mamma Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 Hvordan måler man symysemålet og hva er det egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå