Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 er det vanlig at man hører noe hvis man har fått jobben. Vel og merke gjelder det stilling i det offentlige.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 1-2 uker. Spørs litt på hvor mange de intervjuer. Om de har intrevjuer i flere omganger.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 1-2 uker??? Jeg jobber i staten, og det kan ta myyyyye lengre tid, flere måneder. Intervjukomiteer, tilsettingsråd, fagforeninger osv - alle skal si sitt.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Etter søknadsfristen er gått ut. De kan ikke ansette noen før fristen er ute, har noe med at alle som vil skal få sjangsen:)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 HI her! dette dreier seg om en vikar stilling. ansettelsen skal finne sted denne mnd. så det er nå 4 dager siden. det var snakk om meg og en annen som skulle på intervju. de virket jo veldig positive og sa at jeg hører fra dem snart da jeg dro fra intervjuet. har ikke hørt og begynner å bli utålmodig. blir litt nedfor egentlig. har søkt 50 jobber .vært på 3 intervjuer. statlige alle sammen. og alle av stor interesse for meg. men kommer ikke lenger enn til intervjuene. stopper opp pga manglende erfaring. tror dere nav kan hjelpe til med å finne passende jobb?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå