Gå til innhold

Jeg trenger seriøst hjelp her nå!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alene med barnet mitt, og bf har ikke hatt samvær før for 3mnd siden, da vi for første gang begynte med annenhver helg. barnet er 2 og et halvt år. jeg sa tidlig ifra at jeg skulle ha jul, men at han godt kunne få ha han på lillejulaften sånn at han fikk feiret med han også. og at han skulle ha nyttår, pga nyttårs helgen faller på hans helg.

Og dette finner ikke han seg i, og mener han kan ta julaften ( men ikke helgen ) men at jeg må ta nyttårsaften ( og pga fest orker ikke han og ta helgen)

Veit noen om hvordan dette er?

Jeg er så lei nå, skjønner ikke at han ikke det hele tatt kan tørre og si noe sånn, når han nettopp har fått samvær pga han ikke klarte å holde avtaler og heller ikke klarte å skjerpe livet sitt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får bare stå på ditt og gi bekjed t avtalen er at du har julaften og det får han infinne seg med. Men at du kan ta nyttårsaften også om han ikke vil ha barnet denne helgen.

Og at neste år er det hans tur til å ha julaften.

Han finner seg ikke i det, vel synd for han det er den avtalen som er laget så da må du bare fikke finne deg i at han vil bytte.

Du nekter jo ikke samvær du forholder deg til den opprinelige avtalen og da er det lite han har å si. Du får bare være tøff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...