yasmina Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 for jeg klarer ikke aa tegne girls tiss. Boys tiss er lett for det er bare straight line, men girls tiss er straight line up, and straight line up og et hull. Og det gaar jo ikke for da oedelegger jeg jo tegningen min hvis jeg lager hull i den. Mamma, er det greit at du har boys tiss paa tegningen min ? Herlig eller
metaMORfose Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Ja, jentetisser er et mysterium for gutter ))) Kan jo bare løse problemet med å ta på en bukse )))) Veldig søtt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå