Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Har hatt ømme pupper stort sett hele tiden, men de siste dagene har det komt og gått. Nå er jeg ikke øm i det hele tatt, men tidligere i dag var de veldig ømme... er det normalt???
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Spørs hva som er årsaken. Er du gravid? Bruker ppiller?, hormonforandringer? Jeg har bestandig hatt ømme pupper i forbindelse med mensen, og ellers hatt brystbet, selv om jeg aldri har ammet før. Er mye som kommer innenfor "normalen"
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Jeg har alltid mer eller mindre ømme pupper. Det er "klumpen" inni dem som er øm (melkekjertlene, går jeg ut i fra). Men jeg vet ikke hvorfor jeg har det.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Om du er gravid, så tror jeg det er helt normalt.. Hadde superømme pupper i uke 7-12, så forsvant det til uke 17, og nå er de vanlige, men tunge.. Dette varierer jo fra folk til folk da.
Dailis Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Gravid? Jeg synes det kom og gikk veldig. Første gang ble jeg bekymret og lurte på om det var tegn på at noe var galt. De senere svangerskap bare nøt jeg de dagene de ikke var ømme Er veldig vanlig at det kommer og går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå