Gå til innhold

takker stille for meg..


Gjest

Anbefalte innlegg

ja, da var den store lykken over for nå.. 2 desember ble den lille jenta vår født, hun levde i 15 minutter før hun døde.. 5 desember ble gutten vår født, han levde i 25 minutter...

det var ikke noe noen kunne gjøre, var ikke noe vi kunne gjort i forrkant heller..

 

så da får dere ha lykke til videre i svangerskapet jenter! ønsker dere det beste..

om dere vil prate med meg, er det bare å skrive post til meg her inne, forlater ikke bim, siden vi kommer til å prøve på nytt litt senere :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trist å lese, vet akkurat hva du går igjennom. Mistet tvillingene mine selv i februar i uke 23+4 vi fikk beholde de i en og to dager.

 

Ta godt vare på hverandre i sorgen og steng den ikke ute. Håper du snart er gravid igjen og at lykken smiler til deg. Det hjalp meg iallefall videre selv om det alltid vil vere et sår der som man må lere seg å leve med.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tårene triller når jeg leser dette, vet hvordan dere har det no. vi mistet selv tvillinger i uke 20 :( Livet er så jævla urettferdig.

 

Sender mange varme tanker til dere begge to, ta godt vare på hverandre.

 

Det blir deres tur neste gang:)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist å lese. Det var nok ikke noe hverken dere eller legene kunne gjort annerledes. Håper alt går etter forholdene bra med dere, og pass inderlig godt på hverandre.

 

Ønsker dere alt godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huff så utrolig trist å lese! virkelig lei meg på dine vegne :( håper dere klarer å se fremover og støtter hverandre i denne tøffe tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så trist og ekkelt dette var å lese :-( Ble helt fra meg jeg nå, klarer ikke forestille meg hvilken smerte dere må gå igjennom. Ta godt vare på hverandre i tiden fremover. Plutselig smiler lykken til dere igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Huff huff så utrolig trist, tårene bare renner når jeg leser slike ting, men ikke på langt så nær mye tårer som dere feller på tiden framover. Har ikke vært i slik situasjon selv, så det er vanskelig å sette seg i deres plass :-( Men snakk mye om det og få det ut.

Håper det klaffer for dere igjen, lykke til.

 

Sender masse klemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for omtanken deres :-)

har hatt litt tid borte fra bim nå.. ikke at det er for vanskerlig.. men får så lyst til å gå gravid igjen :-) hehe.. tenkte vi skulle vente med å prøve til mai eller noe, men kjenne jeg oss rett, så er det nok ikke lenge til vi prøver..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...