ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Jeg er i uke 36 og livmorhalsen har gått fra å være lang og lukket til å nå ligge på ca 2 cm... Noen som vet hva det vil si? Altså, er 2 cm lang livmorhals langt/kort? Kan det fremdeles hende jeg går over tiden?
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Modning kan ta tid. Ved forje svangerskap hadde jeg 2 cm i uke 28. Snuppa kom i uke 40 likevel.
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 2 cm er kort. Legene vil gjerne at den skal være over 3,2 cm til uke 34 iallefall.
Thea Marie* med 2 småtroll * Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Jeg fikk beskjed om at alt under 2 cm blir innlagt... Men jeg var gravid med tvillinger.. Kanskje det er andre regler da, det vet jeg ikke..
yamamama Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Min var på 2cm i uke 33. Legen mente at jeg ikke måtte ta noen forhåndsregler. Men er du usikker, så ring føden eller legen. Tror det har ALT å si hvor langt du er på vei og om livmorhalsen er myk eller sterk nok til å tåle babyens tyngde. Tror ikke noen her kan vurdere dette, men at legen som undersøkte deg sendte deg hjem vil kanskje tyde på at h*n synes den er sterk nok..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå