Gå til innhold

Har bestemt meg for å

Anbefalte innlegg

Skrevet

gå ifra samboeren min i dag :-(

Etter lang tid med bare krangling,så velger jeg å dra ifra han.

Jeg orker ikke mer! Han rakker ned på meg hele tiden,snakker til meg som jeg skulle vært drit under skoene hans,så nå er det nok.

Har begynt å pakke tingene til lillegutt nå,skal bo i venninnen min sin leilighet mens hun er i utlandet.

Blir en trist jul for meg og lillegutt,det blir bare meg og han på julaften i år,jeg har ingen familie å dra hjem til,og vennen mine vil jeg ikke presse meg på heller. Skulle egentlig være hos svigermor men det skjer jo ikke. Og ikke orker jeg å vente til etter julaften med å gå ifra han heller bare for å slippe og være alene. Nok er nok,jeg er ett menneske som er like mye verdt som han,men det ser tydeligvis ikke han...

Nå er jeg fryktleig trist,men jeg må gjøre det som er rett for meg,for han bryter meg ned!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gadd ikke å lese innlegget siden du ikke skriver i overskriften hva det gjelder. Måtte bare si ifra hvor irriterende det er, jeg aldri leser innlegg som ikke forteller hva de handler om, men nå måtte jeg bare si ifra...... Gjør du det så er det flere som gidder å lese og svare deg

Skrevet

Haha hun skrev det jo i den neste setninga..

Lykke til HI! Det er sterkt av deg å gå før juletiden. Mange vil ha ventet, pga de er redde for å være alene.. Håper ting ordner seg for deg:)

Skrevet

Jeg bruker samboeren min sin pc,og jeg vil ikke at han skal se at jeg har skrevet om det på nett....så derfor skrev jeg det ikke i overskriften...beklager

hi

Skrevet

Jeg syns du gjør det rette.. :) Lykke til.

Bra du ikke venter med å dra kun pga julaften! Om man vil, så tror jeg man får det fint. Å være alene på julaften er ikke ille. I tillegg kan man jo alltids be noen venner over om man vet om andre som er alene.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...