Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Uff tror jeg er på vei inn i en depresjon....Kjenner igjen fra tidligere, men er så mange år siden nå.... Nå går dagene, jeg jobber ikke så mye, men tiden jeg skulle brukt på hus og hjem blir surra bort i sofaen eller foran pc. Masse jeg skulle gjort til jul, elsker egentlig julen men kommer ikke igang. Har ferdig middag til mann og 4 barn kommer hjem, men det er det eneste... Går bare ut når jeg må...dvs når en av ungene krever kjøring etc, Tør knapt gå i postkassen. Dette bunner i en økonomisk katastrofe her i huset som jeg ikke orker å ta tak i. Er livredd for at jeg skal finne ut at vi ikke kommer til å greie det. Mannen er ikke den som ordner ting. Så ingen hjelp å få der. Det innser jeg. Han er ellers snill og god på alle måter men forstår ikke alvoret med meg nå. Tenkte jeg skulle klare å komme ut av depresjonen på egenhånd, kan noen gi meg gode råd??? Ønsker ikke hjelp i form av lykkepiller.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Kjøp deg lys-maskin på elkjøp! 30 min om dagen. Hjelper veldig.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Så smart, vet du om det er dyrt eller? Takk for tips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå