Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Gutten min har vært så flink. Han har i flere måneder nå blitt lagt mellom sju og åtte (noenganger i sekstiden, hvis han har vært helt skutt) og sovet natten gjennom.. De siste par ukene har han vært litt tufs. Har hatt småfeber et par ganger, har fått vaksine, og han har i det siste fått tre nye tenner, så det har vært mye for han. Resultatet er at han roter noe fryktelig med søvnen sin om dagen. Vi legger han til vanlig tid, og han sovner greit. Men så våkner han etter en time halvannen, og vil ikke sove igjen. Han gråter og sutrer og klager... Jeg synes jeg har prøvd alt.. Har sittet ved sengen hans og strøken på han, har tatt han opp og holdt han inntil meg til han har sluttet å gjøre, og prøvd å legge han igjen. Har tatt han opp og latt han være oppe sammen med oss litt, har trillet han i søvn i vognen for så å bære han opp igjen.. Uansett hva jeg prøver så får jeg han ikke i søvn igjen før i tolvtiden igjen... og han snur jo døgnet fullstendig. I dag stod han ikke opp før halv elleve! for han trengte jo søvn... jeg synes det blir feil å vekke en sovende baby også.. ?!.. Er det noen som har tips til meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå