Gå til innhold

Nå sprekker de snart!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin om 3 uker ca. Blir gal, har sån "melkspreng" eller vet ikke, er 1 gangs og aldri ammet før, men kjennes ut som brystene skal sprenges, de er kjempe harde, varme, og lekker noe blankt.. (forstadium på melk)?

 

Er det noen som har noen gode råd? Det gjør dritvondt *syte* ah...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring jordmor, hun vet råd. Det blanke er nok forstadium på melk ja.

Det er nok lurt å ikke stimulere brystene, så be mannen holde seg unna ;-)

Skrevet

Takk for svar. Mannen holder seg unna:P Han har allerede innsett at dette blir babyen sitt område lenge!

 

Hvis man klemmer, kan det da sette igang fødsel? Hadde vært fristende å bli kvitt litt av trykket!

Skal til jordmor denne uka, får høre med henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...