Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Har termin om 3 uker ca. Blir gal, har sån "melkspreng" eller vet ikke, er 1 gangs og aldri ammet før, men kjennes ut som brystene skal sprenges, de er kjempe harde, varme, og lekker noe blankt.. (forstadium på melk)? Er det noen som har noen gode råd? Det gjør dritvondt *syte* ah...
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Ring jordmor, hun vet råd. Det blanke er nok forstadium på melk ja. Det er nok lurt å ikke stimulere brystene, så be mannen holde seg unna ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Takk for svar. Mannen holder seg unna:P Han har allerede innsett at dette blir babyen sitt område lenge! Hvis man klemmer, kan det da sette igang fødsel? Hadde vært fristende å bli kvitt litt av trykket! Skal til jordmor denne uka, får høre med henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå