Bonnie & Clyde Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Ååååå, jeg synes så synd på meg selv!!! Noen som har trøstende ord og erfaring med kvalme som har gitt seg litt seint?
Gjest Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 ditto! -uke 18 her også..med en enorm kvalme om morgenen om jeg står opp for tidlig..om jeg står opp rundt halv ti er alt helt fint. -noe som helst før er kvalmen der med èn gang og oppkast er et faktum. -så jeg må i så fall droppe frokosten..ikke like lett bestandig. men,-man har da et håp om å komme seg videre da...får leve i håpet.
<3baby i magen<3 Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Er i uke 20+3 og jeg sliter også med kvalmen enda... Spyr daglig. Er temmelig lei kan man si...
twoboys & a girl Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Sist og denne gangen så sluttet jeg brått å kaste opp i uke 19, men fortsatt kvalm. Var kvalm til dagen etter fødselen sist.
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Eneste jeg kan gi deg er en god klem=) OG et lite håp om at det gir seg snart? Men uansett så får vi jo verdens beste gave om noen mnd da=)
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 kan ikke si annet enn at jeg føler med deg... jeg er 23+6 og spyr om morgen enda... da jeg gikk gravid med første spydde jeg ut til uke 36 men kvalmen ble litt mindre for hver dag frem til da... håper vi slipper snart.... bedre enn bekkenløsning ihvertfall, for å se posetivit på det:)
verdens heldigste mamma Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 Ga seg i uke 13-14 sist, men nå er jeg kommet til 27 og spyr fremdeles hvis jeg ikke klarer å holde meg helt i ro (ikke særlig praktisk med en utrolig aktiv 2-åring + jobb...). Er sliten nå! Lykke til, håper det gir deg snart -for oss alle.
DK+2 Skrevet 11. desember 2009 #8 Skrevet 11. desember 2009 Jeg føler og med deg! Er 24+3 idag, og sliter enda med kvalme, brekninger og spying. Tenker og slik at jeg er så heldig at jeg ikke har bekkenløsning (ivertfall ikke foreløpig), så da må man bare klare seg igjennom det! Masse lykke til alle dere andre som er plaget med kvalmen, håper de gir seg snart... uansett, vi får alle en kjempefin gevinst for å gå igjennom dette i mange mnd
Venterpå#2 Skrevet 11. desember 2009 #9 Skrevet 11. desember 2009 uke 22+6 og spyr fortsatt om morgenen og er ekstremt kvalm...blææh.. ikke noe morsomt, men sånn er det bare. det er verdt det til slutt - så vi skal nok klare å holde ut
Gjest Skrevet 11. desember 2009 #10 Skrevet 11. desember 2009 Vet ikke om dette hjelper, men svigermor var dårlig i seks måneder når hun venta gubben. De siste tre månedene gikk veldig lett, han gled uproblematisk ut under fødselen og kom i form igjen i løpet at et par uker:) Og hevder selvfølgelig at det var fordi det var så ille i starten;P Alle har nok litt forskjellige svangerskap og ingen kan si nøyaktig når det går over men håper du snart slipper i hvertfall:) Har du forresten snakket med en lege om dette? Min lege sa at det ikek var noe problem om jeg ville bruke postafen for å bli kvitt kvalmen innimellom.
klar for mammarollen Skrevet 11. desember 2009 #11 Skrevet 11. desember 2009 Kastet opp og var kvalm til uke 17-18, så jeg krysser fingrene for at du ligner på meg og snart er kvitt kvalmen. Lurte en stund på om det skulle var hele svangerskapet, men det slapp jeg heldigvis. Krysser fingre for at formen din snart blir bedre. PS kvalmen min forsvant ikke plutsellig, men gradvis for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå