Miss Dynamite Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 hmmm. han kjøpte blåbær saft til 1åringen,pga diare. kjempe fint. MEN.... det var uten tilsatt sukker.. det er jo aspartam osv i den, går det greit, just this once....?
Mor Løvehjerte Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Det går helt sikkert greit, men du vet sikkert at det ikke er anbefalt at barn under tre år får kunstige søtningsstoffer. Det jeg lurer på er hva slags effekt aspartam osv. har på diareen hans. Usikker, men i store mengder skal jo det ha avførende effekt.
Miss Dynamite Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2009 åh, så den kommer da ikke til å hjelpe, heller gjøre det verre? great... jeg får vel kjøpe en ny, og droppe denne nyåpnede flaska! stakkars mann,han trodde jo bare det var positivt.... han kjenner ikke til det der så godt.. jaja. takk for svar.
Mammaen til Isak Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Jeg hadde gitt et glass om jeg ikke hadde annet i hus! Tanken hans var riktig og god, at saften ikke var ren saft kan hvem som helst glemme å tenke på. Men kjøp en annen når dere får mulighet, jeg veit at i allefall ica og meny har ren blåbærsaft. Står sammen med juicen og er på kartong, ikke flaske
OsloMor Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Kunstige søtningsstoffer kan ha lakserende virkning. Mitt ene barn tålte ikke at jeg spiste Lakerol engang da jeg ammet henne, luft i magen og diare.
Miss Dynamite Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2009 takker for svar. da skal jeg dra på meny imorgen og se om jeg finner den på kartong! ja, tanken hans var veldig god. hehe . ikke alle mannfolk +++ som forstår akkurat det da! han tenkte jo.ååå uten sukker, det er nok bra.hehe men men, hun fikk en halv tåteflaske idag, så det går nok greit! får heller bare kaste resten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå