*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Hadde planlagt hjemmelagede kjøttkaker, poteter og grønnsaker i dag, men er så kvalm at jeg orker ikke det i dag. Men er et tips da. I går hadde vi kylling, ris, mais og bearnaise. I morgen blir det grønnsaksuppe med boller. Ikke så spenstig mat her om dagen, men....
bullebull&gullegull Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2009 haha Vi hadde hjemmelagde kjøttkaker i går Men kylling og bearnaise hørtes i grunnen litt fristende... Kanskje jeg skulle gå for det
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Huff idag blir det fiskekaker og pasta i hvitsaus. Orker ikke gå på butikken så vi tar det vi har.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Mannen kjøpte kjøttpudding i går, så det skal vi ha i dag.. Ikke noe vi vanligvis har, men..sikkert godt..
mammantilT&I Skrevet 8. desember 2009 #6 Skrevet 8. desember 2009 vi hadde også kjøttkaker igår..hjemmelagde tilogmed:) er for tiden sykemeldt pga blodtrykk og lage middagen er vel den eneste oppgaven jeg orker.. mannen synes selvsagt det er dumt jeg er sykemeldt,men ser på de ferdige middagene som en oppvarming til permisjonen min:) idag blir det rester fra fryseren..kyllingfilet, pommesfrites / ris..
The Bad Gal Skrevet 8. desember 2009 #7 Skrevet 8. desember 2009 Til forrett(er ei som er sulten før pappa kommer hjem, så må lage en liten middag før han kommer også), så blir det grove kesamlapper. Til ordentlig middag blir det kyllingfiilet i biter, med strimla paprika i 3 farger og gulrot, surra i litt sitronsaft og soyasaus med ris til. Får bli noe enkelt, orker ikke stå å styre med digre middager når formen er slasen.
FrøkenSprøken Skrevet 8. desember 2009 #8 Skrevet 8. desember 2009 Det er det litt vanskelig å svare på, for jeg skal UT PÅ RESTAURANT OG SPISE MIDDAG!!!! :-D Hehehehe... Skal møte kollokviegruppen en siste gang før eksamen i morgen, og vi var så leie av lesesalen at vi måtte finne oss et annet sted å møtes;) Mini har bestilt "pagetti og keputtsj og sennep", så guttene skal vel ha det, vil jeg tro. Mulig at jeg spiser litt sammen med dem også...
Ekornmamman Skrevet 8. desember 2009 #9 Skrevet 8. desember 2009 Hei HI! Jeg svarte nettopp på en mattips-tråd på 1.tri og la igjen en liten liste med forslag der. Jeg takler ikke annet enn streit mat pga kvalme akkurat nå, så det går mye i husmannskost for tiden...Men det ligger i allefall noen ideer der!
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 8. desember 2009 #10 Skrevet 8. desember 2009 Vi skal ha rømmegrøt og pannekaker. Snuppa eeeeeelsker pannekaker. Hun sa det akkurat sånn da jeg sa hva vi skulle ha til middag i dag..hihi
Ann Helen Skrevet 8. desember 2009 #11 Skrevet 8. desember 2009 I dag blir det karbonader og pommes frites:-)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 8. desember 2009 #12 Skrevet 8. desember 2009 Tror vi også skal ha pannekaker idag... Starter med suppe og tar pannekaker etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå