Gå til innhold

Er så fryktelig lei meg og frustrert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt baksnakket på det verste av en jeg trodde jeg var en god venninne. Hun har spredd rykter som ikke er sanne...Det er som å få et slag i magen hver gang jeg får høre noe nytt hun har løyet om...At jeg ikke har sett hvor falsk hun er? Hva er det som får noen til å være så falske? Jeg har holdt meg mye for meg selv, og unngått konflikter...nå er jeg midt oppi dette og vet ikke hvordan jeg skal komme ut av det...Jeg tenker hele tiden på hva mer hun kunne ha løyet om, hva tenker egentlig naboene om meg osv...Jeg er så langt nede...Og jeg vet ikke hva man skal gjøre med noe sånt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ikke annet å gjøre enn å vende det andre kinnet til.

Vis deg som "the bigger person", og ikke ha noe med vedkommende å gjøre lenger. De som virkelig er vennene dine burde uansett vite at de tingene hun sier er løgn. Ikke bry deg om naboene!

uff, jenter kan være så sinnsykt grusomme! Det bunner nok i at hun er misunnelig på deg. Det er som regel grunnen til at jenter er duste mot andre jenter dessverre.....

Skrevet

Er det alvorlige ting som kan gå utover ditt sosiale liv og/eller sosiale liv så kan du jo politianmelde henne for æreskrenkelse også. Skjeldent det skjer så mye, men da får hun i hvertfall tydelig melding om at sånt finner du deg ikke i. Så kan du spre rykte om at hun sprer usanne rykter. Når folk tar tak i rykter selv så får man enn helt annen respekt enn om man forsøker å tie det ihjel og feie det under teppet.

Med tiden dør det meste ut uansett, vis deg som en bedre person, ikke spre rykter om henne som er usanne, men det er helt greit å medele folk om at hun er en løgner og ryktemaker hvis hun har gått rundt å løyet, så kansje hun lærer seg å holde kjeft.

Skrevet

Vet så altfor godt hvordan du har det.

Det er som å få et slag i magen som du beskriver, lite hyggelig situasjon er det.

Hva som får folk til å gjøre slikt er uvisst, men de kan ikke ha det bra med seg selv når de finner glede av å ødelegge for andre.

Jeg vet at det er vanskelig, men prøv å ikke bry deg noe om det.

Før eller senere vil vedkommende få som fortjent.

Skrevet

Signerer mortilseb06..

Vet godt hvordan det er å få vite at noen sprer rykter som ikke er sanne og som er falske mot deg..

Vet også åssen du føler det mtp at du ikke skjønner at du ikke har sett hvor falsk ho er, jeg slet også med det en periode.. Følte meg rett og slett dum for at jeg trodde på dette mennesket..

Men etterhvert så skjønner du faktisk at du har det bedre uten ho, og at det er ho som til slutt får det vanskelig med segselv..

Sender deg en klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...