Endelig 4 i familien :=) Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Arbeidsgiver forskudsbetaler ikke ut sykepenger/foreldrepenger i mitt tilfelle, så jeg har siden jeg ble gradert sykemeldt fått litt her og litt der. I går fikk jeg kroken på døra av fastlegen, pga mye vonde kynnere(fødte 5 uker før sist) Var på NAV i dag for å levere sykemeldinga til dem slik at det kanskje blir jul i år også, mtp penger, og da kunne de fortelle at de mangla de to siste sykemeldingene mine!! Disse har jeg levert direkte både hos NAV og ett eksemplar til arb.giver for lenge siden! Hvor gjør de av papirene egentli? tørker de seg i r*** med dem? sånt kan da ikke bare forsvinne på et offentlig kontor?! Dette resulterte da i at jeg måtte kjøre både på jobben, og hjem for å hente mine og arb.givers eksemplarer på nytt. HALLO!!!! Hu kundebehandleren lurte på om jeg bodde langt unna, og da bare glapp det utav meg: nei, men det er en grunn til at jeg er sykemledt da.... mindre sliten etter en arbeidsdag... Så nå håper jeg at det er leeeeeeeeeeeenge til jeg må ha sykemelding, for man må jaggu meg være 150 % arbeidsfør for å orke å dra på offentlige kontor... Det var dagen sukk fra meg....
Marbella Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Dem hiv dem.....sendt inn skatte og inntekts opplysning 7 gannger- det burde ikke vær mulig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå