Gjest Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Er det da normalt å bruke dokosten etterpå??
3småtroll♥ Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Nå er det ikke ofte jeg må det (heldigvis), men dersom jeg hadde gjort det og det trenktes så hadde jeg jo vasket etter meg!?!
Lea Laus Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Finnes det noen tilfeller hvor det befinner seg en dobørste hvor man ikke bør bruke den?
Gjest Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Legger papir i bunn av skåla, da er det sjelden det settes noen farge. Om det allikevel skulle være spor etter nedspyling tar jeg en runde med kosten, ja.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Hehe,for et spm:) Har aldri tenkt over det,for slikt klarer jeg bare å gjøre hjemme:)Men ja,hadde det vært behov for det,hadde det vel vært naturlig å skjule alle spor:p
Mammaen til Isak Skrevet 8. desember 2009 #6 Skrevet 8. desember 2009 Nå er det veldig sjeldent man kan se det i doen etterpå da men hadde det vært behov for vask så ja selvfølgelig! ) Syns det er verre med lukta noen ganger , hehe ) Var hos ei her en dag hvor vi var fler jenter, og gikk på do etter ei annen.. kjære vene den lukta kunne nok tatt liv av folk..så jeg tisset fort! ) hehe.. Men jeg er sånn som ser på det å gå på do som helt naturlig, og håper folk ikke sitter med vondt i magen hos meg bare fordi de holder seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå