Gå til innhold

Når mistet den nyfødte håret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er født med litt hår og lurer på om hun vil miste alt sammen sånn som søsteren. Hvordan var det med deres? Mister alle babyer alt håret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt kom ut med masse hår og har ikke mistet et hårstrå.. hehe. Det blir bare tjukkere og tjukkere..

Skrevet

Forresten min er nå 11 uker imorgen ..

Gjest Månefuglen med twins
Skrevet

Førstemann mistet det aldri...

Det ble litt tynnere men det vokste ut igjen, så ut som et lykketroll!

Nummer 2 & 3 er 9 uker nå og har fått mer hår. De er alle tre født med masse hår :)

Skrevet

Alle mister ikke håret. Når jeg ble født hadde jeg masse hår, og alle hadde sagt at det var så synd jeg kom til å miste det. Jeg mistet ingenting i det hele tatt :-)

Skrevet

Begge mine ble født med masse hår og de mistet det ikke.

Har to venninner som fikk barn samtidig med meg og de fikk babyer med lite hår og de mistet håret..

Skrevet

Gutten min kom ut og så ut som et lykketroll. masse mørkt hår over hele hodet, som stod i alle retninger:)

Mistet aldri håret, i løpet av det første halvåret gikk litt av babyhår-følelsen bort, og det kjentes litt mer ut som vanlig hår, og ble lysere i løpet av de første to årene:)

Skrevet

Mine gutter på 2 år og 6 måneder ble født med masse mørkt hår og det eneste håret de mistet var en liten flekk i bakhodet:)

Skrevet

Jenta mi hadde nydelig, tjukt hår da hun ble født. Hun har enda ikke mistet det, og er nå 2, 5 år. Har derimot klippet henne et par ganger;)

Skrevet

Min var født med litt svart hår og mistet alt etter et par uker. Nå er hun snart 4 og har langt lyst hår. Men hun var skallet hele første året

Skrevet

Mistet ikkeno. Hun ble født med lang hanekam, og hadde hanekam til hun nærmet seg året. Men fra hun var ca 11 mnd begynte håret på sidene av hodet å vokse skikkelig også, så nå er det jevnt og fint og krøller seg litt ned i nakken :)

Ikke skiftet farge heller. Hun er født med min kobberrøde farge, og har den fortsatt :D

Skrevet

Ingen av våre har mista håret, einaste er at lille fekk litt "måne" i bakhovudet sidan ho sov så utruleg mykje som baby.

Ingen av dei var skalla ved fødselen, men dei hadde ikkje spesielt mykje hår heller. Håret til eldste begynte å vokse ordentleg ved ca 12 mnd, lille ved ca 18 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...