Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Jeg er relativt slank, og i slutten av tjueårene. Jeg har alltid vært naturlig slank uten å måtte gjøre noe med det. Men i det siste - uten noen opplagt grunn - har rumpa mi "fått litt mer fylde", for å si det pent. Mannen min er storfornøyd med dette, men det er absolutt ikke jeg, huff. Jeg spiser ikke mer enn før, allikevel vokser rumpa, og snart for jeg ikke på meg jeansene mine lengre - hva er det som skjer her da? Er dette aldersrelatert, kroppens egen måte å si at "nå er du snart tretti" ha ha.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Jeg har i allefall hørt at en må jobbe mer for å opprettholde det som før kom av seg selv, spesielt etter fylte 25 år. Da går det bare nedover med oss damer! På tide å legge om noen vaner kanskje? :-) Når vi er i slutten av tyveårene så har vi jo vanligvis 50 år til vi skal holde oss på bena, og det kan være greit å begynne å legge grunnlaget for å holde seg i form nå. *sparker meg selv i rævva også* :-)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Ja, dette kalles alderstillegget... Man må rett og slett jobbe (hardere) for å beholde samme form som man før fikk gratis.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Det ante meg at det var slik det hang sammen ja.. er vel ikke noe annet å gjøre enn å "ta seg et tak bak" og begynne å trene. Men ikke før etter jul:) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå