Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 rundt denne tiden så var kvinnen spesielt attraktiv for menn. At vi lukter bedre og tar oss bedre ut. Vel, jeg har ikke mye lyst på sex på den tiden. Føler meg kvisete, fettete hud, oppblåst, vondt i underlivet og ekle detaljer. Føler dere dere spesielt "flotte" rundt EL? Eller er det en "mythbuster"?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Jeg er i tilfelle av de "unormale" for for min del er det under mensen at jeg er kåt og sprudlende og føler med spesielt tiltrekkende og også får mer oppmerksomhet.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Sitter ikke med noe resultat foran meg her, men det stemmer det. Det er bevist gjennom forsøk. F.eks. Strippere får mer i "tips" rundt eggløsning enn ellers, og de får mer enn sine med-strippere som ikke har eggløsning akkurat da. Samt at vi får mer sensuell stemme rundt eggløsning. Det fant de ut ved å få et panel til å høre på x-antall stemmer og sette karakter på de. Det var de samme kvinnene som sa de samme tingene, bare på forskjellige dager i syklusen. Resultatet ble høyere score dagene rundt eggløsning, enn de dagene de ikke hadde det.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Så den der jeg og! Skikkelig interessant! Det var jo testet på hundrevis av menn dette her, så det kan jo ikke være tilfeldig!! Hvordan VI føler oss derimot er jo noe heeelt aent enn hvordan mennene ser oss. Hehehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå