Gjest Skrevet 15. desember 2009 #26 Skrevet 15. desember 2009 Jeg er 27 år fra Sandnes, 8 uker på vei idag... så i slutten av juli er nok terminen min Kvalmen har overtaket for tiden, blandet med ei god influensa..så dette er helt topp!! (not!) Håper det gir seg til jul.. har noen dager på seg.. Skal på første kontroll hos legen på torsdag 17.des. Veldig spent! Ta kontakt om du/dere ønsker! Og lykke til alle sammen i denne juletiden!
Phoenix1 Skrevet 15. desember 2009 #27 Skrevet 15. desember 2009 Hallo damer. Og gratulerer så mye med graviditeten! Jeg e snart 34 og venter min første i slutten av juli, ca 29. juli. Vi bor litt utenfor Trondheim. Har prøvd å bli gravid i maaange år. Har endometriose og en eggleder som e helt ute av funksjon. Ble gravid med prøverørsmetoden. Satte inn 2 egg 4/11 og 19. november fikk jeg endelig se det etterlengta blå krysset på graviditetstesten. Helt vannvittig følelse! 10. des. va vi på ultralyd og fikk se en bitteliten spire på 13 mm med et bankende hjerte! :) Lykke..... :) Av symptomer så har jeg veldig ømme bryster, litt morgenkvalme og vannvittig trøtt og sliten hele tiden.
Ine29 Skrevet 15. desember 2009 #28 Skrevet 15. desember 2009 Ok, da kan jeg også ta en tidlig ultralyd da Kan jeg spørre hvor du gjorde det, og om det var et ok sted? Noen andre som har anbefalinger om sted?
Thessa78 Skrevet 16. desember 2009 #29 Skrevet 16. desember 2009 Jeg gjorde det på Byporten Legesenter i Oslo. Den kvinnelige gynekologen var flink, og vi var fornøyde.Har hørt noen ta det på Balder klinikken i Oslo også, og det skal også være et bra sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå