Gå til innhold

Noen som har prøvd Zumbafitness?

Anbefalte innlegg

Skrevet

så ganske ålreit ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk på zumba på "alle forum" her. Da kommer det nok opp mye. har sett mangen skrive om det. Ingen erfaring selv, men lyst prøve!

Skrevet

Hei.

Jeg har nettopp skaffet meg det. Tenkte å ha det som et alternativ til annen trening ettersom jeg ikke får trent like mye nå et par mnd framover.

Virker bra, men tror kanskje det tar litt tid å sette seg inn i alle stegene, selv om jeg synes det gikk ganske bra den første gangen jeg prøvde det, hehe.

Det er med flere dvd'er med ulike programmer. Den ene viser basisstegene på en veldig fin måte. De går gjennom stegene i sakte tempo, slik at man har muligheten til å lære seg dem godt.

Jeg har prøvd det ene programmet på 50 min, og det virket greit. Får ikke opp tempoet ordentlig ennå, ettersom jeg er usikker på stegene, men det kommer vel.

Føler at man trenger litt trening i tillegg til denne treningen. I alle fall på styrkebiten.

Jeg liker å danse, så sånn set passer jo denne treningsmetoden veldig bra:)

Skrevet

Hei

jeg har lånd dvd`ene av ei venninne, og det er kjempe gøy!:)

Stegene er faktisk ikke såååå vanskelig å lære seg som man skulle tro heller:)

Har bare vært gjennom dansene bare 1 og 2 ganger, men det er veldig gøy!

Man blir veldig glad og tida går så fort! Tenker så mye på trinn og hva som kommer, at man glemmer tida oppi alt:) Og det syns jeg er positivt.

Skal danse nå etterpå og gleder meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...